Hej Kenneth + andre.
Jeg tænkte at jeg ville lave indlægget her på jeres forum i stedet for at sende dig en mail, det kunne jo være der var andre der var interesseret også.
Jeg sidder og kigger lidt på dette smarte ur fra AEM
http://www.aemelectronics.com/index.php?cPath=26_33Jeg har dog nogle spørgsmål, som jeg håber i kan besvare. Jeg ved ikke om det er noget i har brugt så meget?
Man skal jo have AEM EMS for at kunne bruge uret, det har i jo lavet for mig, så det skulle ikke være noget problem (Bourdeaux Golf 1 cab).
Uret kan jo overvåge på 19 kanaler, og jeg kunne finde mange ting man kunne sætte uret til at overvåge, og lave alarmgrænser for. Det kunne jeg specielt godt tænke mig for at være sikker på at få nogle ordentlige målinger, så jeg slipper for at stole på de til tider upålidelige visninger original instrumentet kan give, og samtidig slippe for at have mere end det ene ur.
Men jeg må gå ud fra at motorstyringen skal have input fra de ting der skal overvåges. Og det har den jo ikke på min bil. F.eks. olietryk, olietemp + en hel masse andre ting. Er det til at lave? Og er det noget der eventuelt selv er til at programmere, hvis man bruger lidt tid på det? Nu bor jeg jo ikke lige i nærheden, så jeg kan ikke bare komme forbi og få det gjort.
Kan uret egentlig sættes til at viser grader celcius og bar, i stedet for grader fahrenheit og psi?
Til sidst, hvad koster sådan et ur?